Wat hebben de Egmonden nodig, nu en over 10 jaar? Borrel met ons mee!

VVD commissielid Jasper Corts is enthousiast over deze bijeenkomst. "De natuur, de unieke dorpskernen die deze gemeente kenmerken zijn erom trots op te zijn, ieder dorp zijn eigen identiteit, maar samen in 1 gemeente. Als inwoner wil ik mij graag inzetten voor de huidige maar ook toekomstige generaties zodat we samen deze gemeente leefbaar en uniek houden met oog op deze toekomst. Als inwoners, ondernemers en politiek hebben wij samen de sleutel in handen om dit te bereiken", aldus Jasper. Annabel voegt hieraan toe: “Uiteindelijk hebben we met elkaar één doel, dat wij fijn kunnen wonen en leven! We wonen in één van de mooiste gemeente van Nederland, en laten we met elkaar bepalen hoe we dit zo houden en we dit bijvoorbeeld over 10 jaar zien. Hierin vind ik het belangrijk dat juist wij als inwoners gehoord worden en hiervoor meedenken, de politiek een stuk toegankelijker wordt en de communicatie wordt verbeterd. Vanuit mijn werkervaring als adviseur vitale organisaties, neem ik deze kennis graag mee om te bouwen een vitale gemeenten waarin de inwoners aan zet zijn en de politiek hierin kan faciliteren.” Tot slot, stelt fractievoorzitter Meis de Jongh: "Wie beter dan jij weet wat je dorp nodig heeft. Wie beter dan jij heeft de goede ideeën voor je straat, buurt en dorp. Ik ben de politiek ingegaan om iedereen zich gehoord te laten voelen. Wat heb jij nodig om de prachtige Egmonden nog mooier te maken? Ik hoor het graag van je!"