Neelie Kroes komt naar Schoorl

Neelie Kroes is een powervrouw van formaat. Op dinsdag 15 februari mag VVD Bergen Neelie Kroes in Merlet in Schoorl verwelkomen. Tijdens deze avond gaat zij het gesprek met u aan over Leiderschap en Vertrouwen. Deze leading lady is een inspiratiebron voor velen. Zij kent een indrukwekkende lijst aan politieke functies (1991-2014) met als hoogtepunt Europees Commissaris mededinging van 2004 tot 2014. Kortom het belooft een avond te worden die u niet wilt missen!

Vertrouwen en leiderschap

Liselotte Verwaayen, VVD Bergen: ‘Tijdens de avond vormen de thema’s vertrouwen en leiderschap de rode draad. Ontzettend belangrijk in de politiek. Want zonder vertrouwen bereik je niets. Neelie Kroes is van grote toegevoegde waarde geweest in de nationale en internationale politiek. Zij is wat mij betreft het toonbeeld van (vrouwelijk) leiderschap. Met haar power en doorzettingsvermogen is zij een groot voorbeeld voor veel mensen. Zij is daadkrachtig, heeft een open blik en omarmt kansen. Dat heeft haar geholpen om een politica te worden waar de wereld niet omheen kan.’

Verantwoord, vertrouwd en dichtbij

Meis de Jongh, lijsttrekker VVD Bergen: ‘De visie van ons nieuwe team VVD Bergen is om slagen te maken, kansen te zien, inwoners te betrekken en partijen te verbinden. Wij staan voor een nieuw geluid voor de Egmonden, Bergen en Schoorl. Op allerlei actuele thema’s. Verantwoord, vertrouwd en dichtbij. De komst van Neelie inspireert ons als team maar ook onze inwoners. Tijdens deze avond is er de mogelijkheid om zelf met Neelie in gesprek te gaan. Bent u benieuwd naar haar visie op de politieke thema’s? Meld u aan en stel uw vraag zelf aan haar. Wij ontmoeten u graag!’

19.00 – 20.00 uur           Inloop

20.00 – 21.00 uur           Neelie Kroes en in gesprek met de aanwezigen

21.00 – 22.00 uur           Borrel

Deelname aan de bijeenkomst is gratis. Consumpties zijn voor eigen rekening.

Locatie

De bijeenkomst vindt plaats in Restaurant Hotel Merlet, Duinweg 15, 1871 AC in Schoorl.

Aanmelden

Wilt u aanwezig zijn bij deze inspirerende bijeenkomst? Meld u dan aan via e-mail adres: vvdbergennoordholland@gmail.com. Graag onder vermelding van uw naam en vraag aan Neelie als u deze heeft. Er is beperkt plaats, vol is vol.

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Liselotte Verwaayen: boliselotte@gmail.com